МЕДИЦИНСКИ УНИВЕРСИТЕТ – ПЛОВДИВ
4002 Пловдив, бул. „Васил Априлов“ № 15А, ЕИК 000455471
ОБЯВЯВА КОНКУРС:
І. За длъжността Финансов контрольор в Програмата за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“, Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за възстановяване и устойчивост. По договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
ІІ. Изисквания за заемане на длъжността Финансов контрольор:
Професионален опит:
• Минимум 5 г. опит в областта на счетоводството и контрола вкл. на големи комплексни структури в сферата на здравеопазването, разработване на лекарствени продукти, дейности свързани с комерсиализация на генетични изследвания;
• Отлично познаване на нормативната уредба в областта на счетоводство, финансово отчитане, ТРЗ;
• Опит в контрола на проекти с европейско финансиране в областта на здравеопазването;
• Опит със създаване на контролна среда и системи за отчетност;
• Да има познания в основните области на изпълнение на проекта до степен, позволяваща му да общува свободно с научните екипи и да разбира правилно процесите в научната дейност, с което да подсигури адекватност на процеса на контрол и отчетност, както и ефективността на използването на финансовите ресурси по проекта;
III. Конкурсът ще се проведе след селекция на подадените биографии и провеждане на интервю.
ІV. Кандидатите подават писмено: мотивационно писмо и автобиография.
V. Документите по т. ІV се подават в 10-дневен срок от датата на публикуване на обявлението за конкурса, както следва:
Необходимите документи се депозират в Деловодството, сградата на Ректорат на МУ-Пловдив, бул. „Васил Априлов” № 15A, гр. Пловдив. Само селектираните кандидати ще бъдат поканени на интервю.
Краен срок за подаване на документи до 16:00 часа на 18.02.2023 г. включително.
VІ. Кратко описание на длъжността Финансов контрольор, съгласно длъжностната характеристика:
Основна цел на длъжността
• Получава, подрежда и верифицира всички разходо-оправдателни документи от научните екипи по проекта;
• При необходимост изисква от научните екипи допълнителна информация и документи;
• Предава за осчетоводяване верифицираните документи;
• Проследява коректното осчетоводяване на документите по проекта;
• Следи за спазване на сроковете на изходящите и входящи плащания по сметката на проекта;
• Участва в процеса по вътрешен одит;
• Участва при провеждането на външен одит;
• Дава предложения на финансовия мениджър за подобряване на процесите;