ОБЯВА
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“, Договор № BG-RRP-2.004-0007-С03, по Националния план за възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU, обявява процедура за селекция на специалисти в сферата на снабдяване, отчетност, насочване на имущество (стоки), за увеличаване на капацитета на административния екип на проекта, за следната длъжност:
„Отчетник, насочване на имущество (стоки)“– 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 2 часа дневно
2. Обхват на дейността:
– организира и контролира получаването на стоки – оборудване, консумативи и материали и води съответните документи, в т.ч. задължителните за отчитане на разходи по ПСНИИР в ИСМ (ИСУН2020);
– заприхождава получените стоки на МУ – Пловдив и води документация за това;
– изписва получените стоки и ги заприхождава на МОЛ на съответните научни екипи;
– поддържа документи за стоковата наличност.
3. Експертиза
Наличие на професионален опит и компетенции за:
Организиране и изпълнение на дейности по получаване, съхранение, отпускане и отчитане на стоки (материали, консумативи, техника0
Изготвяне на счетоводни документи
Опит при участие в комисии за избор на доставчици (по реда на ЗОП) и документиране на дейността на комисиите за избор и оценка на оферти на потенциални изпълнители
Предявяване на рекламации
Цялостна дейност по доставка и предаване на стоки и документално отразяване
1. Образование, професионален опит и умения
ОКС „Бакалавър“; минимум 5 – 7 години стаж в сферата на снабдително домакински дейности и складово стопанство
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец (приложен в обявата), с посочена позиция съгласно обявата, адресирано до Ректора на МУ-Пловдив – Ръководител на проекта и Председател на Управителния комитет на ПСНИИР, с посочени данни за контакт;
• Автобиография (CV европейски формат);
• Диплома за образование;
• Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност;
• Копия от документи, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област – трудова книжка (копие – задължително), и др.;
• Служебна бележка от работодател (ако е приложимо).
Документи се приемат от 24.09.2024 г. до 30.09.2024 г. вкл. всеки работен ден от 09:00 до
12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч.; ВАЖНО: на 30.09.2024 г. приемът на документи е до 12:00 часа.
Адрес за подаване на документи:
гр. Пловдив 4002, ул. „Васил Априлов“ 15А,
Медицински университет – Пловдив, Ректорат
Етапи на конкурса:
1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията;
2. Избраните специалисти ще бъдат информирани до 01.10.2024 г.
3. Избраните специалисти ще бъдат назначени в административния екип на проекта според
планираното начало на трудовия договор и предвидения график на дейностите за администриране, за които са ангажирани.
За допълнителна информация: Проф. д-р Николета Трайкова, дм, Заместник Ректор „Проектна дейност“ на МУ-Пловдив; Тел: + 359 32 200 506.