„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“, Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01, по Националния план за възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU, обявява процедури за селекция на специалисти за увеличаване на капацитета на административния екип на проекта

„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“, Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01, по Националния план за възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU, обявява процедури за селекция на специалисти за увеличаване на капацитета на административния екип на проекта за следните длъжности:
I. Административен асистент – 3 позиции

1. Условия: Позициите се заемат по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време:
– 2 часа на ден (1 позиция)
– 8 часа на ден (2 позиции)
1. Обхват на дейността:
Участва и съдейства за административно-организационно, технологично и техническо обслужване на Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ-Пловдив
2. Експертиза
Кандидатите да притежават опит в следните сфери на дейност:
– в процесите по стартиране, изпълнение и отчетност на проекти и програми, финансирани от различни бюджетни източници (национални, с Европейско финансиране, управлявано от национален програмен оператор, централизирано европейско финансиране, международни грантове) чрез подготовка на материали за оперативно управление, мониторинг и отчитане;
– при работа с проектна документация съгласно изискванията на съответния проект/програма, в т.ч. на английски език (комплектоване, сортиране, подреждане);
– познания и опит за генериране на официална кореспонденция към публични организации и оперативни материали (бланки, формуляри по предназначение, работни документи, отчетни технически и финансови материали, и др.), водене на протоколи при работни заседания и срещи и/или изготвяне на такива след събитията за отразяване на решенията и хронологизиране на изпълнението им;
– работа с електронни таблици;
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
1
– съблюдаване на изискванията на нормативни регулационни документи, необходими за оперативното изпълнение на дейности по програмата, в съответствие с правилата за публичност и визуализация за осигуряване на единна визуална идентичност чрез отличителните знаци на програмата;
– дигитализация на големи обеми проектна документация и поддържане на организиран книжен и електронен архив,
– познания за комплектоване на тръжни досиета и дигитализирането им.
3. Образование, професионален опит и умения
Висше образование; ОКС: Професионален бакалавър, Бакалавър или Магистър
Специалности: „Публична администрация“; „Управление на проекти“; „Бизнес администрация“; „Макроикономика“; „Финанси и счетоводство“.
Трудов стаж – мин. 5 години; предимство е участие в администриране на проекти. програми
Познания по английски език на ниво минимум B1
Умения за работа в екип, отговорност, организационни умения
Допълнителни изисквания
Работа с интегрирани електронни системи за отчитане на проекти и програми
––––––––––––––––––––
II. Юрисконсулт – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 8 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Подпомагат и консултират юридически изпълнението на административния договор на програмата и отчитането, изготвят правни становища по целесъобразност, обосновават законосъобразността на извършените действия пред контролни, съдебни, одитиращи и ревизионни органи, подпомагат управленския състав при подготовката на междинните и заключителния отчети, участват в организирането и провеждането на обществени поръчки, изготвят и съгласуват договори.
3. Експертиза
Опит и комплексни познания в сферите „договорни отношения“ и ЗОП:
– изготвяне и консултиране на граждански и трудови договори на български и чуждестранни граждани, в т.ч. допълнителни споразумения към същите при необходимост;
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
2
– изготвяне и консултиране на различни видове формуляри, декларации, отчетни и контролни форми за оперативна работа по програмата;
– консултиране по компетентност приложението на относими нормативни документи,
– подготовка на документи за регламентиране на дейности с бизнес-организации.
По отношение на дейности, свързани със ЗОП:
– участие при подготовка на годишен план на ОП, свързан с текущи и предстоящи проекти и програми;
– съдействие при подготовка на документации за процедури за възлагане на обществени поръчки, при спазване изискванията за ЗОП и ППЗОП;
– комплектоване, поддръжка и актуализация на тръжни досиета;
– изготвяне на комплекти документи и справки за подаване към УО чрез ИСМ при спазване на указанията за досиета на ОП, подлежащи на последващ контрол за законосъобразност от страна на УО;
– поддръжка на оперативни регистри на обществени поръчки и договори с изпълнители,
– представителство на организацията и отделни служители при необходимост пред различни структури, в защита на интересите на същите.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Магистър“, специалност ‚Право“
Позицията е в подкрепа на дейностите на действащ юрисконсулт по ПСНИИР в състава на административния екип; трудов стаж не се изисква.
––––––––––––––––––––
III. Експерт публичност, информация и връзки с обществеността (Публичност и комуникация) – 2 позиции
1. Условия: Позициите се заемат по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 2 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Съдействие за публичност и комуникация на постиженията за разширяване на съществуващия капацитет и приоритизиране на перспективни иновационни дейности и проекти, финансирани от Националния план за възстановяване и устойчивост, Стълб 1 „Иновативна България“, Компонент 2 „Научни изследвания и иновации“, Инвестиция C2.I1 „Програма за ускоряване на икономическото възстановяване и трансформация чрез наука и иновации“, Процедура BG-RRP-2.004 Създаване на мрежа от изследователски висши училища в България, проект „Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на Медицински университет – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
3
3. Експертиза
Опит в:
– планиране, изпълнение и отчитане на мерки за популяризиране и осигуряване на прозрачност на дейностите по управление и изпълнение на инвестиции по проектно/програмно финансиране и други комуникационни дейности;
– планиране на етапни прогнозни бюджети, релевантни на планираните събития и свързани с тях разходи за доставки и услуги, за целите на дейности и събития за публичност и комуникации;
– популяризиране на стратегии и разпространение на информация чрез различни социални мрежи;
– отразяване на обществената значимост на извършени инвестиции, включително и на тези от ЕС;
– комуникация с партньори при организиране на събития с тяхно участие;
– планиране, подготовка на сценарии и организиране на публични информационни дейности и събития за представяне на приноса на научните резултати в полза на широката общественост и други комуникационни дейности;
– работа с различни медии за осигуряване на медийно покритие за етапни събития и за хронологично проследяване на напредъка на изпълнение на дейностите; периодичен press clipping, в т.ч. за целите на етапни междинни и финални отчети по проекти/програми с външно финансиране.
4. Образование, професионален опит и умения
ОКС Бакалавър или Магистър, придобити в професионални направления: Хуманитарни науки; Социални, стопански и правни науки; Изкуства.
Умения за работа в екип, отговорност, организационни умения
––––––––––––––––––––
IV. Експерт „Фотодокументиране и архивиране“ – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 1 час на ден
2. Обхват на дейността:
Фото-документиране на придобити активи и материали от доставки по програмата като доказателство за изпълнение на договорите с изпълнители; запис на електронни носители; заснемане и изготвяне на дигитални архиви от: събития и форуми, свързани с напредъка на изпълнение на дейностите; семинари и работни срещи; обучения на членовете на изследователските групи и/или административния екип; структуриране и поддръжка на дигитален архив на заснетите материали; подготовка на е-копия с материали за ДФО и МФТО в подкрепа на дейността на административния екип.
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
4
3. Експертиза
Опит в:
– фото-заснемане на събития, свързани с изпълнение на дейности по проект/програма, с отразяване на доказателства за изпълнени индикатори;
– фотозаснемане на доставени активи (дълготрайни, дългиотрайни нематериални активи) с регистрация на серийни номера и съпътстваща документация (за целите на междинни и финални отчети по програмите);
– изготвяне на електронни архиви на е-носители (CD, flash memory, облачна структура) с обозначения на архива (събитие или актив)
– обезпечаване на дублирано съхранение на фото-архивите на проекта/програмата чрез структуриране и поддръжка на електронен регист/ър/три с изображенията за програмата
4. Образование, професионален опит и умения
Специалност „Фотография“
Минимум 5 години стаж по специалността
Работата по отразяване на дейностите на проекти и Програми и постигнати по тях резултати е предимство.
––––––––––––––––––––
V. Финансов контрольор – предварителен контрол – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 2 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Предварителен контрол за законосъобразност в съответствие с договора по ПСНИИР и общите условия към него, контрол по правилното прилагане на нормативните актове по системите за финансово управление и контрол.
3. Експертиза
Опит в:
– изпълнение на административно-организационни задачи, свързани с финансов контрол и мониторинг;
– разработване и внедряване на правила, инструкции и указания по СФУК;
– предварителен контрол и оценка на необходимост от поемане на задължение и/или извършване на разход в рамките на ПСНИИР;
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
5
– заверка на контролни докумен¬ти, свързани с прилагане на СФУК;
– последваща оценка на изпълне¬нието на процеси и произтичащи от тях договори и стопански операции в съответствие с правилата, регламентирани по СФУК;
– работа с международни финансово-счетоводни и нормативни документи.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС Бакалавър или ОКС „Магистър“, специалност, Финанси“, „Икономика и маркетинг“ или други сродни специалности, свързани с квалификация по ФС операции.
Трудов стаж и опит в областта: минимум 2 години
Предимство е опит в нормативна уредба и документация, свързана със системите за финансово
управление и контрол на проекти и програми.
––––––––––––––––––––
VI. Ръководител на Научен иновационен съвет – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време – 4 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Осигурява подкрепяща среда за иновации и нови технологии и ефективно взаимодействие на изследователи с визия за комерсиализация на научни резултати в практиката и предприемачи и мениджъри с бизнес продукция, ориентирана в същата предметна област.
Способства за разширяване на кръга от източници на външно финансиране и инвестиции в разработването на проекти.
3. Експертиза
Опит в:
– познаване и прилагане в практиката на законови мерки с цел – регулация на процесите по технологичен трансфер и изграждане на устойчива връзка между научните изследвания и иновациите и бизнеса;
– работа за обезпечаване на ускорен по-ефективен път за реализация на продукти, услуги и технологии с иновационен потенциал и перспектива за реализация на пазара на медицински продукти и услуги;
– подготовка и предоставяне на данни за Регистъра на научната дейност с цел резултатите от приложната НИД да са достъпни и полезни за широката общественост;
– изпълнение, разширяване, практическо приложение и дообогатяване на Иновационната стратегия на МУ-Пловдив за активна подкрепа на дейности по водещи научни и приложни изследователски области във ВУ;
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
6
– разработване на документи със стратегическа значимост или с нормативно-регламентиращи функции за развитието на дейности и процеси във ВУ;
– планиране и изпълнение на дейности за идентифициране на иновативни идеи, изследвания, изобретения, открития и оценка, които са неразделна част от дейностите на ТТЗ;
– изпълнение на дейности в перманентна връзка и комуникация с Офиса за технологичен трансфер и знания и синхронизация на дейностите на ОТТЗ с Иновационната стратегия и плана за работа на Научния съвет за иновации;
– участие в разработване на нормативни и регулаторни документи в усъвършенстване и оптимизация на Иновационната стратегия като рамка за а оценка на иновативността на изследванията в етапите на изследователския план;
– краткосрочно, средносрочно и дългосрочно планиране на ефективните маркетингови дейности за насочване на резултатите от изследванията в широка обществена полза и практическо приложение;
– планиране дейности по подпомагане развитието на младите учени и изследователи и за повишаване на тяхната квалификация и стимулиране включването им в научно-приложни изследвания;
– привличане на външно финансиране и инвестиции за промишлена подкрепа в научноизследователската и развойна дейност, свързана с програмата; международни договори.
– международна дейност и участие в международни мрежи – подкрепа за подписване на международни договори;
– планиране на мерки за осигуряване на висока квалификация в секторната специализация на учените и изследователите;
– използване на технологични платформи за мониторинг на изпълнението на научните задачи и постигането на планираните научни резултати,
– планиране на мерки за обсъждане на изпълнението на научните програми; оценка на проблеми и рискове и планиране на мерки за преодоляването им.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Магистър“; Хабилитиран представител на Академичната общност;
Владеене на английски на ниво минимум В2
Организационни и лидерски умения при работа с екипи; предимство е ръководство на проектни и програми; опит с нормативна база и регламентиране на дейности в сферата на ВО, НИД, ТТ, ИС. ––––––––––––––––––––
VII. Главен счетоводител
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време – 2 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Контрол и мониторинг на регистрираните хронологични счетоводни операции (водене на
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
7
първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, осчетоводяване на документи, контрол върху финансовия документо-оборот, финансово планиране и отчетност).
3.Експертиза
Опит в:
– Контрол на приходи и разходи;
– Поддръжка на систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
– Прогнозиране и планиране на финансовата дейност за предоставяне на предварителна информация за УО;
– Съставяне на годишен финансов отчет, вторични счетоводни документи, документи, изискуеми за ежемесечни, тримесечни и др. междинни и финални финансови отчети;
– Контрол при изчисляване, внасянето на данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
– Контрол на процесите на изплащане на възнаграждения на работниците и служителите по трудови и граждански договори;
– Годишно приключване на счетоводните регистри,
– Изготвяне на счетоводната политика на организацията, съставянето на годишния финансов отчет, извършване на инвентаризация и проверки на материално-отговорни лица.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Mагистър“
Специалност „Икономика и маркетинг“, „Финанси“, „Счетоводство и контрол“, Администрация и управление“, „Бизнес икономика“, „Финансов контрол“
Трудов стаж над 10 години
Изградени лидерски учения, отговорност, комуникационни умения
Предимство: Финансов мениджмънт на проекти и/или програми по различни бюджетни линии, в частта за финансово-счетоводно изпълнение и отчитане
––––––––––––––––––––
VIII. Оперативен счетоводител – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време – 2 часа на ден
2. Обхват на дейността:
Изпълнява задачи, свързани с правилното водене на първични документи, разходване на парични средства и материални ресурси, както и осчетоводяване на документи и водене на ведомости в хода на изпълнението на ПСНИИР на МУ-Пловдив,
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
8
3.Експертиза
Опит в:
1. Регистриране хронологично счетоводните операции;
2. Водене на систематични счетоводни регистри за обобщаване на счетоводната информация;
3. Осъществяване на оперативен контрол на приходите и разходите;
4. Участие в ежемесечно прогнозиране и планиране на финансовата дейност за предоставяне на предварителна информация за УО;
5. Изготвяне на регистър на договори за доставки – физически и юридически лица;
6. Завеждане и покриване на ангажименти по съответните договори;
7. Начисляване на амортизации на дълготрайни материални активи към края на всяко тримесечие и картотекирането им извън основната счетоводната програма;
8. Подготовка на разчети за финансиране на капиталовите разходи за основен ремонт и за придобиване на дълготрайни активи;
9. Изчисляване и внасяне данъци, държавни такси и осигурителни вноски;
10.Изчисляване, осчетоводяване и плащане възнаграждения на работниците и служителите по трудови и извънтрудови правоотношения;
11.Съставяне първични и вторични счетоводни документи и комплект документи, изискуеми за ежемесечни, тримесечни и др. междинни и финални финансови отчети съгласно приложимите правила;
12.Подготовка на разплащания към доставчици в страната и в чужбина, командировки, входящи и изходящи мобилности. Самоначисляване на ДДС при внос;
13.Извършване на счетоводни записвания, а при нужда и измененията им чрез съставяне на коригиращи счетоводни статии;
14.Съхраняване на копия на счетоводната документация по предвидения в закона ред, както и по правилата на нормативните документи, описани в релевантните проект/програма,
15. Изготвяне на междинно и годишно приключване на счетоводните регистри.
4.Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Бакалавър“ или „Магистър“
Специалност „Икономика“, „Финанси“, „Счетоводство и контрол“, „Финансов контрол“
Трудов стаж над 5 години
Умения за работа в екип, отговорност, комуникационни умения, изградени навици
Предимство:Участие в проекти по различни бюджетни линии, в частта за финансово-счетоводно изпълнение и отчитане
––––––––––––––––––––
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
9
IX. Счетоводител (тясно специализирани операции) – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време – 1 час на ден
2. Обхват на дейността:
Изпълнява задачи, свързани със спецификите и изискванията, които материалният данъчен закон поставя по отношение на третиране на дълготрайните активи – ДМА и ДНМА.
3.Експертиза
Опит в:
– Начисляване на амортизация на дълготрайни материални активи към края на всяко тримесечие и картотекирането им извън основната счетоводна програма;
– Спазване на изисквания по отношение на въвеждането, отчитането, преобразуването и отписването на активите от ДАПл.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Бакалавър“ или „Магистър“
Специалност „Икономика“, „Финанси“, „Счетоводство и контрол“, „Финансов контрол“
Трудов стаж над 5 години
Умения за работа в екип, отговорност, комуникационни умения, изградени навици
Предимство: Участие в проекти по различни бюджетни линии, в частта за финансово-счетоводно изпълнение и отчитане
––––––––––––––––––––
X. Експерт Организация на труда – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време – 2 часа на ден
2.Обхват на дейността:
Мониторинг на цялостно техническо и документално обслужване на ПРНИИР във връзка с възникване, съществуване и прекратяване на трудовоправните отношения с екипи на управленската, административна и изследователска структури по ПСНИИР, в съответствие с правилата за изпълнение на инвестициите по Национален план за възстановяване и устойчивост Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
10
на Р България; управление на персонала и кариерно развитие на човешките ресурси, изпълняващи дейности по ПСНИИР (набиране, назначаване, развитие на персонала, професионално анализиране и ориентиране, документално обезпечаване); Информираност за актуалните промени в нормативната база, свързана с управление и администрация на човешките ресурси и заплащането на труда.
3.Експертиза
Опит в:
– Съставяне и поддържане на лични досиета на членове на управленски, административен, финансов, изследователски екипи;
– Подготовка на трудови договори и допълнителни споразумения, с ТП обосновка на назначенията;
– Уведомяване в териториалните поделения на НАП за сключени, изменени и прекратени трудови договори;
– Поддържане на документален и електронен архив на трудови досиета, базиран на актуална информация на необходимите данни за всички членове-участници;
– Изготвяне на писмени справки и консултиране относно човешките ресурси на конкретния проект и всички, свързани с трудовите правоотношения, въпроси;
– участие в комисии, свързани с назначаване, подбор, обучение, насърчаване, компенсиране и управление на персонала;
– анализиране на работата на персонала, интервюта със служители, наблюдение и контрол, съставяне и актуализация на длъжностни характеристики с помощта на придобитата информация,
– изготвяне на класификационни системи за длъжностите; администриране на персонала, периодични оценки на работното място, професионална информация и ориентиране.
4. Образование, професионален опит и умения
Висше образование, ОКС „Магистър“.
Специалност „Управление на човешки ресурси“, „Икономика и организация на труда“
Трудов стаж над 10 години.
Лидерски умения за менажиране на екип, отговорност, комуникационни умения, изградени навици.
Предимство: Участие в проекти по различни бюджетни линии, в частта за организиране и управление на човешките ресурси.
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.
11
Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец (приложен в обявата), с посочена позиция съгласно обявата, адресирано до Ректора на МУ-Пловдив – Ръководител на проекта и Председател на Управителния комитет на ПСНИИР, с посочени данни за контакт;
• Автобиография (CV европейски формат);
• Диплома за висше образование;
• Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и правоспособност;
• Копия от документи, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената област – трудова книжка (копие – задължително), и др.;
• Служебна бележка от работодател (ако е приложимо).
Документи се приемат от 18.03.2024 г. до 25.03.2024 г.вкл. всеки работен ден от 09:00 до 12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч. на адрес: гр. Пловдив 4002, ул. „Васил Априлов“ 15А, Медицински университет – Пловдив, Ректорат
Етапи на конкурса:
1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията;
2. Избраните специалисти ще бъдат информирани писмено до 29.03.2024 г.;
3. Избраните специалисти ще бъдат назначени в административния екип на проекта според планираното начало на трудовия договор и предвидения график на дейностите за управление, за които са ангажирани.
За допълнителна информация: Проф. д-р Николета Трайкова, дм, Заместник Ректор „Проектна дейност“ на МУ-Пловдив; Тел: + 359 32 200 506.
Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01
„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“,
Стълб 2: Създаване на мрежа от изследователски висши училища на Програмата за ускоряване на икономическото
възстановяване и трансформация чрез наука и иновации от компонент „Иновативна България“ на Националния план за
възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU.

Обява за подбор на специалисти за позиции в административния екип на ПСНИИР на МУ-Пловдив