Процедура за селекция на специалисти в сферата на обществените поръчки и процедури по реда на ЗОП, за увеличаване на капацитета на административния екип на проекта

„Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)“, Договор № BG-RRP-2.004-0007-С01, по Националния план за възстановяване и устойчивост, финансиран от Европейския съюз – NextGenerationEU, обявява процедура за селекция на специалисти в сферата на обществените поръчки и процедури по реда на ЗОП, за увеличаване на капацитета на административния екип на проекта за следната длъжност:

Специалист в процесите по подготовка и провеждане на обществени поръчки за нуждите на ПСНИИР – 1 позиция
1. Условия: Позицията се заема по трудов договор, за целия срок на проекта, до юни 2026 г., с работно време: 4 часа на ден
2. Обхват на дейността:

Процеси по подготовка и провеждане на обществени поръчки за изпълнение на научните програми на Програма за стратегически изследвания и иновации за развитие на МУ – Пловдив (ПСНИИР-МУП)

3. Експертиза

Наличие на компетенции за:

­ Участие при подготовка на годишен план на ОП, свързан с текущи и предстоящи проекти и програми;
­ Подготовка на документации по провеждане на ОП от МУ под ръководството и контрола на прекия си ръководител и ги предоставя за одобрение.
­ Преглед, корекция и оценка на готовността на техническите спецификации, изготвени от заявителите на обществената поръчка, за спазване на законосъобразност и липса на характеристики с необосновано посочване на конкретен модел, източник, процес, търговска марка, патент, тип, произход или производство
­ Преглед и корекция на обосновката на прогнозните цени с пазарни проучвания, с достатъчен брой на източниците на информация за формиране на същата
­ Съгласуване на подготвените спецификации и пазарни проучвания и документации с екипа юристи по ЗОП към ПСНИИР при подготовка на обществени поръчки за нуждите на едни и същи изследователски групи
­ Работа в Централизираната автоматизирана информационна система „Електронни обществени поръчки“ (ЦАИС ЕОП) е задължителна за използване.
­ Информираност относно правилата и процедури по СФУК, действащи в МУ-Пловдив относно дейности по процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и приложими за документооборота на ПСНИИР
­ Участие в заседания на комисии за оценка на оферти, в решенията за класирането и за участниците, определени за изпълнители на обществената поръчка или решенията за прекратяване на обществената поръчка при необходимост; провеждане на кореспонденция за решения за класирането и определянето на изпълнителите и решенията за прекратяване на процедурите по ОП.
­ Информираност и проследяване на график за провеждане на процедурите по ЗОП; спазване принципите на публичност и прозрачност при оповестяване на документи и/или информация за обществената поръчка, вкл. провеждане на кореспонденция с участници, входяща поща и други пратки, във връзка с работата на Комисиите по ОП и др.;
­ Окомплектоване на документацията, необходима за сключване на договор за ОП; Мониторинг на реализация на договори с изпълнители, в т.ч. подготовка на информация за изпълнен договор; комплектоване на досие за изпълнение на договорите; Архивиране документацията след приключване на съответна процедура.
­ Изготвяне на електронни комплекти документи и справки за подаване към управляващи органи и одитиращи организации при спазване на указанията за досиета на ОП, подлежащи на последващ контрол за законосъобразност от страна на УО;
­ Поддръжка на оперативни регистри на обществени поръчки и договори с изпълнители.
­ Изпълнение на дейности по проекти и програми на Европейския съюз и други, които са му възложени със заповед на работодателя и/или за които е сключил договор с работодателя.

1. Образование, професионален опит и умения

Висше образование, ОКС „Магистър“ или ОКС „Бакалавър“, специалност „Право“, специалност „Икономика“, специалност „Макроикономика“.
Позицията е в подкрепа на дейностите на екип от специалисти, ангажирани за дейности по ЗОП по ПСНИИР в състава на административния екип; трудов стаж в областта над 5 години
Предимство е опит в обслужване на проекти и програми в сферата на дейности, налагащи провеждане на обществени поръчки по ЗОП

Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец (приложен в обявата), с посочена позиция съгласно обявата,
адресирано до Ректора на МУ-Пловдив – Ръководител на проекта и Председател на
Управителния комитет на ПСНИИР, с посочени данни за контакт;
• Автобиография (CV европейски формат);
• Диплома за висше образование;
• Копия от други дипломи, свидетелства и удостоверения за придобити квалификация и
правоспособност;
• Копия от документи, удостоверяващ трудовия стаж и професионален опит в посочената
област – трудова книжка (копие – задължително), и др.;
• Служебна бележка от работодател (ако е приложимо).

Документи се приемат от 22.03.2024 г. до 28.03.2024 г.вкл. всеки работен ден от 09:00 до
12:00 ч. и от 13:00 до 15:00 ч. на адрес: гр. Пловдив 4002, ул. „Васил Априлов“ 15А,
Медицински университет – Пловдив, Ректорат

Етапи на конкурса:
1. Запознаване с документите на кандидатите и допускане до участие в процедурата на тези, които отговарят на изискванията;
2. Избраните специалисти ще бъдат информирани писмено до 29.03.2024 г.;
3. Избраните специалисти ще бъдат назначени в административния екип на проекта според
планираното начало на трудовия договор и предвидения график на дейностите за администриране, за които са ангажирани.

За допълнителна информация: Проф. д-р Николета Трайкова, дм, Заместник Ректор „Проектна дейност“ на МУ-Пловдив; Тел: + 359 32 200 506.

Обява